RECITAL A VILASSAR DE DALT

 

 

Gràcies als que em vau acompanyar ahir a la nit al recital als Forns Romans de la Fornaca, a Vilassar de Dalt. Un espai molt diferent als habituals va acollir una seleció dels meus poemes on vaig destacar dos aspectes: l’arqueologia com a font d’inspiració i les imatges marítimes del Maresme en la meva poesia. Confesso que em va emocionar que el públic em demanés que continués llegint, tot i l’hora i el concert de Jazz posterior. Moltes gràcies Vilassarencs i altres lectors, alguns amics del Facebook, que vau assistir-hi!

Aquesta entrada ha esta publicada en Poesia, Recitals. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

