Ahir dijous, 28 de febrer de 2019, vam presentar a les 19h a la llibreria Laie de Barcelona el meu nou poemari: Cos de poderosa llum, editat per Editorial Meteora. Amb aquest, ja són deu els títols de poesia que he publicat en solitari, sense comptar antologies ni el volum de poesia completa, Les places d’Ulisses.
M’hi van acompanyar el director de la col·lecció Mitilene, Jordi Cervera, i la poeta i actual presidenta del Pen Català, Àngels Gregori.
També els editors, Jordi Ferrando i Dolors Sàrries, eren presents en una sala central de la llibreria Laie totalment plena de lectors que no van voler perdre’s el moment. Després dels parlaments, l’actor Xavier Boada i jo mateix vam fer un petit recital del llibre. Vam excusar l’Antonio Iniesta que, a darrera hora, no va poder acompanyar-nos a la guitarra.
Vam acabar la celebració del nou poemari bridant amb una copa de cava. Com va dir l’àngels Gregori al seu parlament, el llibre és una sala de cinema que invita el lector a gaudir de la relació de la poesia amb el cinema.